Administratief medewerker verkoop & boekhouding

Image (7)

Standplaats: Breda

Dienstverband: 24-32 uur

Opleidingsniveau: MBO(+)

Minimale werkervaring: 3 jaar

 

Over Blue-Mountain

Blue-Mountain bestaat uit een diversiteit aan professionals, met ieder eigen talenten en allen een grote liefde voor data. Wij zijn gespecialiseerd in het werkend krijgen van business intelligence binnen organisaties. Wij geven betekenis aan data en maken het mogelijk dat mensen én organisaties in beweging komen. Dit doen wij door af te stemmen op het organisatieproces van de klant, we geven advies over wat we zien in relatie tot business intelligence, geven data gerelateerde trainingen en ondersteunen bij het ontwikkelen van de technische BI omgeving. Op het gebied van business intelligence voelen we ons thuis van advies tot implementatie en van ontwerp tot bouw van dashboards en de technische omgeving.

Over de rol

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een administratief medewerker verkoop & boekhouding. Om deze rol bij Blue-Mountain tot een succes te maken heb je een MBO(+)werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met een soortgelijk rol, waaronder bij voorkeur ervaring bij een bedrijf in de consultancy en/of software . 

Door het brede takenpakket is elke dag anders. Je zorgt ervoor dat de klantgegevens en verkoopkansen in ons CRM systeem altijd up-2-date zijn. Dit doe je onder andere door je collega's er met regelmaat op te attenderen dat 'hun' gegevens dienen te worden bijgewerkt. Ook de boekhouding valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je zorgt dat alle producten en diensten per klant correct in het systeem staan en bewaakt de tijdige facturatie, beheert de debiteuren en zorgt voor een correcte verwerking in het grootboek.

Daarnaast vallen een aantal kleinere administraties zoals de administratie van de gebruikerslicenties en de administratie van de interne middelen van Blue-Mountain onder jou verantwoordelijk. Voor deze administraties vorm jij het aanspreekpunt voor je collega's, klanten en leveranciers.

Op basis van uitgewerkte calculaties die door je collega's worden aangeleverd werk je offertes en overeenkomsten uit met behulp van sjablonen in Microsoft Word. Ten slotte ben je verantwoordelijk voor het beheer van de kantoorbenodigdheden in de vestiging Breda. 

Jij:

  • bent een kei in het werken met Microsoft Word en Excel;
  • hebt ervaring met boekhoud software 
  • hebt ervaring het beheren en bewaken van een crm systeem
  • hebt ervaring met het uitwerken van offertes en overeenkomsten
  • bent zelfstandig, leergiering en oplossingsgericht;
  • werkt gestructureerd en nauwkeurig;
  • beschikt over sterke organisatorische- en planningsvaardigheden

Locatie

Je standplaats is Breda. Daarnaast is er ruimte om vanuit huis te werken. Met inachtneming van de Corona maatregelen zitten we op de vrijdagen bij elkaar voor overleg. Mochten, zoals nu, de maatregelen daarom vragen, dan zullen we vooral online samenkomen.

Wat we bieden

  • Een unieke cultuur met fijne collega’s, veel uitdaging , verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • Persoonlijk opleidingsbudget;
  • Persoonlijk talenten-ontwikkelcyclus;
  • Iedere 4 jaar een sabbatical van 2 maanden;
  • Een incentiveprogramma waarin iedereen deelt in behaalde resultaten.

Het team en wat we belangrijk vinden

Blue-Mountain is in beweging en de rol van administratief medewerker verkoop & boekhouding is een nieuwe binnen Blue-Mountain. Dit betekent dat je voor een groot deel zelf invulling kunt gaan geven aan de exacte invulling van de rol. Continue blijven verbeteren vinden we belangrijk dus je wordt uitgedaagd om altijd na te blijven denken over hoe we dingen sneller, beter of efficiënter kunnen doen.

Voel je je aangetrokken tot de rol en onze organisatie en wil je eens verder praten? Vul dan onderstaande formulier in om direct te solliciteren.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

De procedure

  1. Kennismakingsgesprek Een eerste gesprek om nader kennis te maken en te bepalen of we bij elkaar passen.
  2. Afrondend gesprek Als jij en wij positief zijn gaan we in detail in gesprek over de arbeidsvoorwaarden.
Meer weten? Neem contact op met Jasper Simmer Jasper Simmer

Wij gebruiken cookies.